לאורך השנים
הצטרפו אלינו למסע של Lee עם מעל 100 שנות היסטוריה של ג’ינס:
לאורך השנים
הצטרפו אלינו למסע של Lee עם מעל 100 שנות היסטוריה של ג’ינס:
1889
ההתחלה
הנרי דיוויד לי
הנרי דיוויד לי וארבעה שותפים עסקיים הקימו את חברת לי בקנזס, ארה”ב.
הם ליקטו מצרכים ומוצרים נוספים מכל העולם וארזו אותם להפצה לחנויות ומכולות תחת השם Lee.
ככל שאוכלוסיית האיזור גדלה והביקוש עלה על יכולת הייצור והגידול של המוצרים, הגדילה החברה את ההיצע שלה והתרחבה כדי לעמוד בביקוש ההולך והגובר.
הסוחרים יכלו למצוא כמעט כל דבר בקטלוג החברה – כפפות בייסבול, מטחנות קפה, חמאת תפוחים, סרבלים, מכתביות, נייר טואלט ועוד ועוד.
בין 1900-1909 Lee ייסדה גם חברת קמח, חברת חומרה וחברה לפתרונות אחסון של קרח.
1889
ההתחלה
הנרי דיוויד לי
ככל שאוכלוסיית האיזור גדלה והביקוש עלה על יכולת הייצור והגידול של המוצרים, הגדילה החברה את ההיצע שלה והתרחבה כדי לעמוד בביקוש ההולך והגובר.
הסוחרים יכלו למצוא כמעט כל דבר בקטלוג החברה – כפפות בייסבול, מטחנות קפה, חמאת תפוחים, סרבלים, מכתביות, נייר טואלט ועוד ועוד.
בין 1900-1909 Lee ייסדה גם חברת קמח, חברת חומרה וחברה לפתרונות אחסון של קרח.
1912
פריט הלבוש הראשון של Lee
בעקבות מכירות מרשימות של סרבלי העבודה, הקימה החברה את המפעל הראשון שלה לייצור בגדים בסלינה טקסס על מנת לייצר אוברולים ומעילי עבודה בייצור עצמי.
ההצלחה האדירה שחוותה Lee מייצור בגדי העבודה האיכותיים שינתה לגמריי את הפוקוס של החברה מחברה סיטונאית שמוכרת מוצרים יבשים למעצמת ייצור של בגדי אופנה!
1912
פריט הלבוש הראשון של Lee
המפעל נפתח
ההצלחה האדירה שחוותה Lee מייצור בגדי העבודה האיכותיים שינתה לגמריי את הפוקוס של החברה מחברה סיטונאית שמוכרת מוצרים יבשים למעצמת ייצור של בגדי אופנה!
1913
האוברול הראשון
לי מייצרת את ה-Union-All
Lee מייצרת את ה-Union-All- האוברול הראשון: הפריט האייקוני נוצר במקור לנהגים על מנת להגן על הבגדים מעל ומתחת למותניים.
הרכבים בתחילת המאה ה-20 לא היו עצמאיים כמו היו ולכן הנהגים תפקדו גם כמכונאי רכב. זחילה מתחת למנוע לתיקון תקלות הייתה עניין שבשגרה ולכן הבגדים היו מתלכלכים מפיח גם בנסיעה פשוטה וכמובן שבתיקון תקלות.
מכונאי שעבד בסלינה בתיקון רכבים שמע על מפעל האוברולים החדש של Lee וביקש ממפקח המפעל לתפור לו בגד שיתאים לצרכים שלו: ג’קט שיתחבר למכנסיים וייצור בגד אחד ואחיד – וכך נוצר האוברול הראשון!
בשנה לאחר מכן (1914) Lee רשמה את האוברול כפטנט והוסיפה אותו לפס הייצור.
בתוך שנתיים, כפי שהפרסומת של Lee אמרה, היה האוברול מתחת לכל מושב.
1913
האוברול הראשון
לי מייצרת את ה-Union-All
הרכבים בתחילת המאה ה-20 לא היו עצמאיים כמו היו ולכן הנהגים תפקדו גם כמכונאי רכב. זחילה מתחת למנוע לתיקון תקלות הייתה עניין שבשגרה ולכן הבגדים היו מתלכלכים מפיח גם בנסיעה פשוטה וכמובן שבתיקון תקלות.
מכונאי שעבד בסלינה בתיקון רכבים שמע על מפעל האוברולים החדש של Lee וביקש ממפקח המפעל לתפור לו בגד שיתאים לצרכים שלו: ג’קט שיתחבר למכנסיים וייצור בגד אחד ואחיד – וכך נוצר האוברול הראשון!
בשנה לאחר מכן (1914) Lee רשמה את האוברול כפטנט והוסיפה אותו לפס הייצור.
בתוך שנתיים, כפי שהפרסומת של Lee אמרה, היה האוברול מתחת לכל מושב.
1917-1919
הרחבת הייצור
החברה לא נשארה רק בגבולות קנזס והמפעל הקטן בסלינה, אלא התרחבה ופתחה עוד מפעליי ייצור במיזורי, אינדיאנה, ניו ג’רזי ומניסוטה. מ- 1915-1919 כל המפעלים של חברת Lee כולם התמקדו בייצור של ה-Union-All בלבד כדי לעמוד בביקוש!
1917-1919
UNION-ALLS
הרחבת הייצור
כתוצאה מהפופולריות של האוברולים, Lee הגבירה את הייצור על מנת לעמוד בביקוש ההולך וגובר.
החברה לא נשארה רק בגבולות קנזס והמפעל הקטן בסלינה, אלא התרחבה ופתחה עוד מפעליי ייצור במיזורי, אינדיאנה, ניו ג’רזי ומניסוטה. מ- 1915-1919 כל המפעלים של חברת Lee כולם התמקדו בייצור של ה-Union-All בלבד כדי לעמוד בביקוש!
1917
משרדים חדשים
קנזס סיטי
ב17 במרץ 1917, החברה העבירה את המשרדים הראשיים מסלינה, קנזס לקנזס סיטי מיזורי לבניין בן 9 קומות, זאת על מנת ליהנות מכוח עבודה נרחב יותר ותעריפי הובלה זולים יותר.
1917
משרדים חדשים
קנזס סיטי
ב17 במרץ 1917, החברה העבירה את המשרדים הראשיים מסלינה, קנזס לקנזס סיטי מיזורי לבניין בן 9 קומות, זאת על מנת ליהנות מכוח עבודה נרחב יותר ותעריפי הובלה זולים יותר.
1921
באדי לי
אייקון פרסום
הבובות של באדי לי שהפכו להצלחה פרסומית בירידים וחלונות ראווה, יוצרו לראשונה מתרכובת מיוחדת של חומרים, ומאוחר יותר באמצעות יציקת פלסטיק. כשהעלות לא הצדיקה את התועלת, הייצור של באדי לי הופסק לחלוטין ב-1960. באדי לי עשה קאמבק ב-1998 כדי לקדם קולקציית אוברולים חדשה לגברים צעירים והופיע כגיבור על ששרד את כל סוגי האבדון, מה שגרם לכוכביו האנושיים להתפעל מהעמידות של הג’ינס של באדי לי.
בשנת 2006 Lee הוציאה את באדי לי לגמלאות באופן סופי.
1921
באדי לי
אייקון פרסום
בובת באדי Lee הושקה על מנת לקדם את מכירת האוברולים. במשך 40 השנים הבאות יעזור באדי לי לקדם מוצרים חדשים המוצעים ע”י החברה.
הבובות של באדי לי שהפכו להצלחה פרסומית בירידים וחלונות ראווה, יוצרו לראשונה מתרכובת מיוחדת של חומרים, ומאוחר יותר באמצעות יציקת פלסטיק. כשהעלות לא הצדיקה את התועלת, הייצור של באדי לי הופסק לחלוטין ב-1960. באדי לי עשה קאמבק ב-1998 כדי לקדם קולקציית אוברולים חדשה לגברים צעירים והופיע כגיבור על ששרד את כל סוגי האבדון, מה שגרם לכוכביו האנושיים להתפעל מהעמידות של הג’ינס של באדי לי.
בשנת 2006 Lee הוציאה את באדי לי לגמלאות באופן סופי.
1925
Jelt
אריגת הבד באמצעות סיבוב חזק יותר של החוטים יצרה דנים שעמיד בפני קרעים ושפשופים מבלי לאבד את הגמישות והנוחות. ב1931 Lee שינתה את שמו ל-Jelt Denim.
1925
Jelt
הדנים הטוב ביותר באמריקה
Lee פיתחה יחד עם Canton Mills of Canton את בד הג’ינס החזק העמיד והכחול ביותר בשוק, בו Lee השתמשה באופן אקסקלוסיבי.
אריגת הבד באמצעות סיבוב חזק יותר של החוטים יצרה דנים שעמיד בפני קרעים ושפשופים מבלי לאבד את הגמישות והנוחות. ב1931 Lee שינתה את שמו ל-Jelt Denim.
1927
הרוכסן
Lee הייתה הראשונה מיצרניות הבגדים שהציעה אוברולים עם רכיסת רוכסן.
Lee ערכה תחרות לאומית בכדי למצוא שם חדש לאוברול עם הרוכסן הקידמי והשם הזוכה היה “whizit” המבוסס על צליל רכיסת הרוכסן. האוברול החדש זכה להצלחה מסחררת באופן מיידי.
1927
טכנולוגיות חדשות
הרוכסן
Lee הייתה הראשונה מיצרניות הבגדים שהציעה אוברולים עם רכיסת רוכסן.
Lee ערכה תחרות לאומית בכדי למצוא שם חדש לאוברול עם הרוכסן הקידמי והשם הזוכה היה “whizit” המבוסס על צליל רכיסת הרוכסן. האוברול החדש זכה להצלחה מסחררת באופן מיידי.
1930
Lee ייצרה את בגדי העבודה של כח העבודה האמריקאי.
סיפור ההצלחה הגדול של Lee בא לידי ביטוי בכך שעובדי הייצור במפעלים בכל אמריקה, מענפי התעופה, הרכב, הפלדה והרכבות – כולם לבשו Lee, מה שהוביל לסלוגן החברה: הג’ינס שבנה את אמריקה.
ב1937 Lee הפכה להיות המייצרת הגדולה ביותר של בגדי עבודה עם מכירות של 6.4 מיליון דולר.
1930
הג’ינס שבנה את אמריקה
בגדי העבודה של Lee
Lee ייצרה את בגדי העבודה של כח העבודה האמריקאי.
סיפור ההצלחה הגדול של Lee בא לידי ביטוי בכך שעובדי הייצור במפעלים בכל אמריקה, מענפי התעופה, הרכב, הפלדה והרכבות – כולם לבשו Lee, מה שהוביל לסלוגן החברה: הג’ינס שבנה את אמריקה.
ב1937 Lee הפכה להיות המייצרת הגדולה ביותר של בגדי עבודה עם מכירות של 6.4 מיליון דולר.
1939
בכדי להוכיח את עמידותו ואיכותו של הבד, השתמשה התכנית באוברול הג’ינס של Lee והעמידה אותו למבחן. אמנם האדם שלבש את האוברול היה מותש בסוף המסלול, אבל לא הג’ינס! הכפתורים שמרו על צורתם (אחרי שהוטבעו בחום של מגהץ 5 טון), הדנים שרד זחילה של 42 קילוטרים על בטון לא מעובד, והתפירה נשארה ללא רבב!
1939
תאמינו או לא!
Lee מוכיחה עמידות
בד הדנים Jelt של Lee שורד את תכנית הטלוויזיה המפורסמת “תאמינו או לא” ב-42 קילומטרים של זחילה על בטון לא מעובד!
בכדי להוכיח את עמידותו ואיכותו של הבד, השתמשה התכנית באוברול הג’ינס של Lee והעמידה אותו למבחן. אמנם האדם שלבש את האוברול היה מותש בסוף המסלול, אבל לא הג’ינס! הכפתורים שמרו על צורתם (אחרי שהוטבעו בחום של מגהץ 5 טון), הדנים שרד זחילה של 42 קילוטרים על בטון לא מעובד, והתפירה נשארה ללא רבב!
1940
האספקה הגדולה
Lee מצטרפת למאמץ המלחמתי של מלחמת העולם השנייה
במהלך מלחמת העולם השנייה, Lee תמכה במאמצים המלחמתיים וייצרה חולצות, מכנסיים וסרבלי טיסה לכוחות הצבא האמריקאי.
החברה המשיכה בפרסומים גם בשעת מלחמה, ופרסמה מודעה על עמוד שלם במגזין LIFE בה הודיעה כי לאור המלחמה יש קושי לספק את הדרישה לבגדי העבודה של החברה, והמליצה לקונים לבקש מהסוחרים בעירם לשמור להם מראש פריטים מהמשלוחים העתידיים.
1940
האספקה הגדולה
Lee מצטרפת למאמץ המלחמתי של מלחמת העולם השנייה
במהלך מלחמת העולם השנייה, Lee תמכה במאמצים המלחמתיים וייצרה חולצות, מכנסיים וסרבלי טיסה לכוחות הצבא האמריקאי.
החברה המשיכה בפרסומים גם בשעת מלחמה, ופרסמה מודעה על עמוד שלם במגזין LIFE בה הודיעה כי לאור המלחמה יש קושי לספק את הדרישה לבגדי העבודה של החברה, והמליצה לקונים לבקש מהסוחרים בעירם לשמור להם מראש פריטים מהמשלוחים העתידיים.
1946
Lee
1946 הובילה ללידתה של התווית “הגמישה”
עם יצירתו של הג’ינס מדגם 101, השיקה לי את תווית העור החדשה עם התפירה הדקורטיבית שנמצאת עד היום בגב הג’ינס.
1946
Lee
1946 הובילה ללידתה של התווית “הגמישה”
עם יצירתו של הג’ינס מדגם 101, השיקה לי את תווית העור החדשה עם התפירה הדקורטיבית שנמצאת עד היום בגב הג’ינס.
1947
למען הנשים
Lee מתחילה לייצר ג’ינסים לנשים
ג’ינסים לנשים מבית Lee הושקו לראשונה. ב1947 השוק המוגבל של ג’ינסים לנשים קיבל בברכה את הג’ינס החדש לנשים מבית Lee.
ב1947 השוק המוגבל דאז של ג’ינסים לנשים קיבל בברכה את הג’ינס החדש לנשים מבית Lee.
הג’ינס החדש קיבל את הפיצ’רים שיש בג’ינסים של הגברים, אך עם התאמה מדויקת לגוף הנשי בזכות תפר צר באזור המותניים ומרווח באזור הישבן.
ההבטחה שלי Lee הייתה שאם הג’ינס לא יתאים כמו כפפה, תוכל הקונה לקבל את כספה חזרה.
1947
למען הנשים
Lee מתחילה לייצר ג’ינסים לנשים
הג’ינס החדש קיבל את הפיצ’רים שיש בג’ינסים של הגברים, אך עם התאמה מדויקת לגוף הנשי בזכות תפר צר באזור המותניים ומרווח באזור הישבן.
ההבטחה שלי Lee הייתה שאם הג’ינס לא יתאים כמו כפפה, תוכל הקונה לקבל את כספה חזרה.
1952
Lee מלבישה את הדמות המפורסמת בגודל 15 מטר ביריד טקסס הגדול של 1952.
364 שעות עבודה ותפירה כדי לתפור חולצה אחת וזוג מכנסיים. ב-1952 Lee לקחה על עצמה להלביש את BIG TEX, הדמות האייקונית של טקסס בגודל 15 מטרים. נדרשו 364 שעות עבודה על מנת לתפור מכנסיים וחולצה: כ-1000 מטר של בד דנים וכ-5500 מטר של חוט.
1952
BIG TEX
Lee מלבישה את הדמות המפורסמת בגודל 15 מטר ביריד טקסס הגדול של 1952.
364 שעות עבודה ותפירה כדי לתפור חולצה אחת וזוג מכנסיים. ב-1952 Lee לקחה על עצמה להלביש את BIG TEX, הדמות האייקונית של טקסס בגודל 15 מטרים. נדרשו 364 שעות עבודה על מנת לתפור מכנסיים וחולצה: כ-1000 מטר של בד דנים וכ-5500 מטר של חוט.
1947
Lee
הג’ינסים הופכים מבגדי עבודה לחלק מתרבות הפופ – שלב האופנה החל!
כאשר נלבש על ידי כוכב הקולנוע מרלון ברנדו ב1953, וג’יימס דין ב1955,
באופן רשמי הג’ינס הפך להיות סמל לנעורים האמריקאים, דבר שהקפיץ את המכירות באופן דרסטי.
1947
Lee
הג’ינסים הופכים מבגדי עבודה לחלק מתרבות הפופ – שלב האופנה החל!
ברגע שנלבש על ידי כוכב הקולנוע מרלון ברנדו ב1953, וג’יימס דין ה1955, באופן רשמי הג’ינס הפך להיות סמל לנעורים האמריקאים, דבר שהקפיץ את המכירות באופן דרסטי.
1958
ה- Westerners
Lee הציעה גזרה חדשה וצרה בניחוח מערבי, עם תחושה מחוייטת יותר.
הגזרה החדשה הייתה הראשונה שהיוותה לבוש המתאים לבילוי, לספורט, לעבודה ולקמפוס. הג’ינס והג’קט יוצרו מהבד המוכר של Lee בגזרה יותר מתוחכמת ושיקית.
1958
לבוש מערבי
ה- Westerners
Lee הציעה גזרה חדשה וצרה בניחוח מערבי, עם תחושה מחוייטת יותר.
הגזרה החדשה הייתה הראשונה שהיוותה לבוש המתאים לבילוי, לספורט, לעבודה ולקמפוס. הג’ינס והג’קט יוצרו מהבד המוכר של Lee בגזרה יותר מתוחכמת ושיקית.
1962
צרכי האופנה של תלמידי התיכון והקולג’ים קיבלו מענה בקולקציית ה-Leesure’s שהציעה גזרות צמודות וטרנדיות.
עם הסלוגן : “הבגדים שאתה צריך לחיים שאתה רוצה לחיות” Lee הוסיפה קולקציה אופנתית ועכשווית לפריטים האיכותיים שהציעה, והכל במחיר יוצא דופן.
1962
מגניב וצעיר
קולקציית LEESURE’S
צרכי האופנה של תלמידי התיכון והקולג’ים קיבלו מענה בקולקציית ה-Leesure’s שהציעה גזרות צמודות וטרנדיות.
עם הסלוגן : “הבגדים שאתה צריך לחיים שאתה רוצה לחיות” Lee הוסיפה קולקציה אופנתית ועכשווית לפריטים האיכותיים שהציעה, והכל במחיר יוצא דופן.
1970
מכנסי פעמון וג’קט ציירים נהיו פופלאריים בסצינת הקולג’ים.
סגנון ה- Unisex משתלט על הסטודנטים ונרקמות אופנות חדשות לאוברולים. בנות לבשו אותו כלבוש סקי או גזור בברכיים וגרמו ל-Lee לייצר לראשונה ליין אוברולים אופנתיים ומגוון של מכנסי פעמון לנשים וגברים כאחד.
1970
לפי צו השעה
מכנסי פעמון & ג’קט ציירים
מכנסי פעמון וג’קט ציירים נהיו פופלאריים בסצינת הקולג’ים.
סגנון ה- Unisex משתלט על הסטודנטים ונרקמות אופנות חדשות לאוברולים. בנות לובשות אותו כלבוש סקי או גזור בברכיים גרמו לLee לייצר לראשונה ליין אוברולים אופנתיים ומגוון של מכנסי פעמון לנשים וגברים כאחד.
1972
Lee משיקה את החליפה האולטימטיבית.
החליפה החדשה של Lee הציעה אלטרנטיבה ספורטיבית ללבוש המשרד המסורתי.
Leesure הציעה לצרכן פריטי ביגוד תפורים ברמה גבוהה ומלאים בסטייל, שישמרו על האיכות שלהם לאורך זמן, וכל זאת בטווח מחירים של בין 5-8 דולר.
1972
ההתאמה המושלמת
חליפת LEISURE
Lee משיקה את החליפה האולטימטיבית.
החליפה החדשה של Lee הציעה אלטרנטיבה ספורטיבית ללבוש המשרד המסורתי.
Leesure הציעה לצרכן פריטי ביגוד תפורים ברמה גבוהה ומלאים בסטייל, שישמרו על האיכות שלהם לאורך זמן, וכל זאת בטווח מחירים של בין 5-8 דולר.
1977
Lee
הג’ינס הרקום של Lee הפך להיות הפריט האופנתי האהוב ביותר.
הג’ינס שהיה מוכר בתור “ג’ינס קשת בענן” הושק בקמפיין בו כיכבה דוגמנית העל שלי האק שכיכבה ב”מלאכיות של צ’ארלי”.
1977
Lee
שם מעבר לקשת
הג’ינס הרקום של Lee הפך להיות הפריט האופנתי האהוב ביותר.
הג’ינס שהיה מוכר בתור “ג’ינס קשת בענן” הושק בקמפיין בו כיכבה דוגמנית העל שלי האק שכיכבה ב”מלאכיות של צ’ארלי”.
1982
הקולקציה החדשה של Lee עם הסלוגן “the brand that fits” מושק לראשונה ומציעה ג’ינס שמתאים לכל גיזרה.
בתחילת שנות ה-80 Lee הוציאה מספר גזרות חדשות מבדים שונים עבור נשים, כולל נשים בגזרות יותר מלאות ובבדים סטרצ’יים. דבר זה הביא את החברה להיות מותג הג’ינס הנמכר ביותר!
1982
Lee
המותג שמתאים לכולם
הקולקציה החדשה של Lee עם הסלוגן “the brand that fits” מושק לראשונה ומציעה ג’ינס שמתאים לכל גיזרה.
בתחילת שנות ה-80 Lee הוציאה מספר גזרות חדשות מבדים שונים עבור נשים, כולל נשים בגזרות יותר מלאות ובבדים סטרצ’יים. דבר זה הביא את החברה להיות מותג הג’ינס הנמכר ביותר באמריקה!
1985
Lee
ג’קט הג’ינס של Lee כיכב על שער המגזין הנחשב Rolling Stone עם ברוס ספרינגסטין ועשה הדים!
1985
Lee
Lee על שער מגזין ה-“Rolling Stone”
ג’קט הג’ינס של Lee כיכב על שער המגזין הנחשב Rolling Stone עם ברוס ספרינגסטין ועשה הדים!
1993
Riders על שם גזרת הג’ינס המוכרת של Lee הפך להיות מותג בפני עצמו המציע ביגוד פנאי ואמין לשוק ההמונים ונמכר בוולמארט וקיי-מארט.
1993
Lee
RIDERS
Riders על שם גזרת הג’ינס המוכרת של Lee הפך להיות מותג בפני עצמו המציע ביגוד פנאי ואמין לשוק ההמונים ונמכר בוולמארט וקיי-מארט.
1996
Lee יוצרת את יום הג’ינס הבינלאומי על מנת לעורר מודעות לחקר סרטן השד.
על מנת להעלות את המודעות לסדר היום, החברה שכרה סלבריטי שישמש כדובר ויקדם את יום הג’ינס הבינלאומי כדי לגייס תרומות למחקר. חברות שביקשו להשתתף התבקשו להתרים מכל עובד 5$ בתמורה ללבישת ג’ינס לעבודה. משנת 1996-2005 גוייסו מעל 98 מיליון דולר בזכות היוזמה!
1996
עושים שינוי
יום הג’ינס הבינלאומי
Lee יוצרת את יום הג’ינס הבינלאומי על מנת לעורר מודעות לחקר סרטן השד.
על מנת להעלות את המודעות לסדר היום, החברה שכרה סלבריטי שישמש כדובר ויקדם את יום הג’ינס הבינלאומי כדי לגייס תרומות למחקר. חברות שביקשו להשתתף התבקשו להתרים מכל עובד 5$ בתמורה ללבישת ג’ינס לעבודה. משנת 1996-2005 גוייסו מעל 98 מיליון דולר בזכות היוזמה!
1996
מנפלאות הקדמה – הושק האתר של Lee בו יכלו הצרכנים לרכוש אונליין!
ובמקביל להופעת האתר הוצבו בחנויות נבחרות גם קיוסקים עם מחשבים המצויידים בסרטי מדידה שעזרו לקונים פוטנציאלים להתאים את הגזרה הנכונה במידה הנכונה. המכירות בחנויות הללו הכפילו את עצמן!
1996
Lee
אתר הסחר של Lee מושק לראשונה
מנפלאות הקידמה – הושק האתר של Lee בו יכלו הצרכנים לרכוש אונליין!
ובמקביל להופעת האתר הוצבו בחנויות נבחרות גם קיוסקים עם מחשבים המצויידים בסרטי מדידה שעזרו לקונים פוטנציאלים להתאים את הגזרה הנכונה במידה הנכונה. המכירות בחנויות הללו הכפילו את עצמן!
2016
Lee החלה לקדם את בדי הסטרצ’ שלה גם עבור גברים.
הג’ינסים החדשים פותחו בטכנולוגיה חדשנית ואפשרו תזוזה ונוחות מקסימלית מבלי לאבד את מראה הדנים. קטגוריה זו הפכה מיד לצומחת ביותר ב-2018.
2016
סטרצ’ גם לגברים!
השקת קולקציית Extreme Motion
Lee החלה לקדם את בדי הסטרצ’ שלה גם עבור גברים.
הג’ינסים החדשים פותחו בטכנולוגיה חדשנית ואפשרו תזוזה ונוחות מקסימלית מבלי לאבד את מראה הדנים. קטגוריה זו הפכה מיד לצומחת ביותר ב-2018.
2017
2017
ההיסטוריה חוזרת
השקת הוינטג’ המודרני של Lee